Τεχνάσματα της διαφήμισης που πετυχαίνουν... ή όχι!

1. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα Epic Fail στη διαφήμιση είναι, μάλλον, η διαφήμιση της κρέμας Neutrogena της Johnson&Johnson. Η διαφήμιση δηλώνει πως η κρέμα ενυδατώνει το δέρμα «μέχρι και το δέκατο στρώμα της επιδερμίδας σύμφωνα με τις μελέτες των ειδικών μας». Το μόνο μικρό προβληματάκι είναι... ότι υπάρχουν μόνο 5 στρώματα στην επιδερμίδα. Μα δεν πειράζει, συμφωνούμε ότι «10 στρώματα» ακούγεται πιο εντυπωσιακό απ΄ότι «5 στρώματα»! Και μην τα βάζετε με τους «ειδικούς» της Johnson&Johnson – ξέρουν καλύτερα!!!
2. Η Nivea φαίνεται ότι έχει άκομα μεγαλύτερη φαντασία. Το αποσμητικό της έχει πραγματικά μόρια ασημιού! Ναι, πρώτα ανακάλυψαν τα μόρια ασημιού (πριν υπήρχαν μόνο τα ΙΟΝΤΑ) και μετά τα έβαλαν στο αποσμητικό!
Υ.Γ. Η εταιρεία «κατάλαβε» το λάθος της μετά από μερικές μέρες. Πλέον, το αποσμητικό περιέχει ιόντα ασημιού...
Ακόμα μια φορά, η Nivea μηνύθηκε για τη δήλωση «νούμερο 1 στην καταπολέμηση των κίτρινων σημαδιών» στη διαφήμιση και στην ετικέτα του αποσμητικού Invisible Care. Η αντιμονοπωλιακή αρχή δεν πήρε είδηση πως η Νivea δεν διοργάνωσε κάποια σχετική μελέτη. Η Nivea πλήρωσε ένα σχετικά μικρό πρόστιμο, ενώ πολλοί αγοραστές αποτύπωσαν στο κεφάλι τους πως αυτό το αποσμητικό είναι όντως το νούμερο 1! 


3. Η διαφήμιση της μάσκαρας της Rimmel μας δίνει εγγύηση ότι η μάσκαρα αυξάνει το μήκος των βλεφαρίδων κατά 70%. Το εκφραστικό βλέμμα της Kate Moss φαίνετε να το αποδεικνύει... με μόνο μία παρατήρηση: το μοντέλο έχει τεχνητές βλεφαρίδες! Οι Άγγλοι προσβλήθηκαν με τέτοιο unfair play και απαγόρεψαν τη διαφήμιση οριστικά.


4. Παρόμοια ιστορία έγινε και με την διαφήμιση της LOreal και τη μάσκαρα Telescopic. Η Penelope Cruz «βάζει» τη φανταστική μάσκαρα και οι βλεφαρίδες τις μακραίνουν κατά 60%... Σε αυτήν την περίπτωση, η εταιρεία όχι απλώς μηνύθηκε για «λανθασμένη εντύπωση που προκαλεί η διαφήμιση στους καταναλωτές» αλλά και για τη «χρησιμοποίηση μη αποδεδειγμένων αριθμών αύξησης του μήκους των βλεφαρίδων».